середа, 23 березня 2011 р.

Розпочнемо!

Ну ось і стартував мій блог!

Загалом тут будуть  мої напрацювання у сфері програмування, науки та безліч цікавих матеріалів що будуть попадатись мені до рук.

Коротко про те чим займаюсь та що полюбляю:
1. Програмування, ну як без нього взагалі жити, хоча останнім часом на жаль менше часу йому приділяю, але збираюсь надалі додати більше зусиль щоб досягти значних результатів в цій сфері!

2. Наука, так як я являюсь студентом і кожний день зустрічаюсь із безліччю інформації різного роду, що може мене зацікавити, тому публікації можуть торкатись як суто практичних завдань, так і філософських тем.

3. Хобі та все що них стосується, захоплень в  мене чимало, так що тут можна буде знайти багато чого цікавого!

Дякую за увагу!

Немає коментарів:

Дописати коментар