середа, 22 червня 2011 р.

Алгоритм побудови line з вировистання функції putpixel c++

 Зустрівся з таким завданням, як побудова елементарних фігур з використанням 1 функції як putpixel.

Лінія


#include <graphics.h>
#include <iostream.h>

void li(int x1, int y1, int x2, int y2, int c)
{
  float k,b,y;
  k = float((y2-y1))/(x2-x1);
  b = y1 - k*x1;
  if(x2<x1)
  {
    int t=x1; x1=x2; x2=t;
  };
  for(int x=x1; x<x2; x++)
  {
    y = k*x + b;
    putpixel(x,int(y),c);
  };   
}
    
int main ()
{
    int gdriver = DETECT, gmode, eror;
    initgraph (&gdriver,&gmode,"");
    eror = graphresult();
    if (eror != grOk)
    {
       cout<<"EROR!!!!\n Number eror = "<<eror;
       getch();
       return 0;     
    }
    li (50,220,150,120,15);  
    li(200,30,45,30,14);
    li (240,160,452,60,13);
    getch ();
    return 0;
}

Немає коментарів:

Дописати коментар